اسامی بازیگران فیلم «محمد(ص)» مجید مجیدی اعلام شد.



پس از بیش از یک سال جست‌وجو و تلاش برای شناسایی تمام بضاعت بازیگری کشور در همه‌ی شهرها و شهرستان‌های مختلف، گروه بازیگری فیلم سینمایی «محمد(ص)» تقریباً تکمیل شده است.

بازیگران انتخاب‌شده زیرنظر کارگردان و طراح گریم(جیانتو دروسی) تست چهره‌پردازی و تست لباس در فرم‌های متنوع انجام داده‌اند تا قابلیت‌های چهره و فیزیک آنها برای ایفای نقش‌های موردنظر سنجیده شود.

در حال حاضر امین تارخ برای بازی در نقش عبدالمطلب، پدربزرگ پیامبر اکرم(ص)، مهدی پاکدل برای نقش ابوطالب، عموی پیامبر(ص)، ساره بیات برای نقش حلیمه، دایه‌ی پیامبر(ص)، مینا ساداتی برای نقش آمنه، مادر پیامبر(ص)، محسن تنابنده برای نقش ساموئل، تاجر یهودی، حمید فرخ‌نژاد برای نقش ابوسفیان، رعنا آزادی‌ور برای نقش ام‌جمیل، همسر ابولهب، حمیدرضا تاج‌دولت برای نقش حمزه، عموی پیامبر(ص)، صادق هاتفی برای نقش بحیرا، راهب مسیحی، محمد عسگری برای نقش ابولهب، عموی پیامبر(ص)، هدایت هاشمی برای نقش حناطه، برده‌ی آزادشده، نگار عابدی برای نقش همسر حناطه، پانته‌آ مهدی‌نیا برای نقش فاطمه بنت‌اسد، همسر ابوطالب و جعفر قاسمی برای نقش حارث، شوهر حلیمه انتخاب شده‌اند.
گروهی از این بازیگران در روزهای اخیر در لوکیشن اصلی فیلم (شهر مکه) حاضر شده‌اند و در حضور کارگردان و زیرنظر گروه کارگردانی به تمرین پرداخته‌اند.

نظرات 1 + ارسال نظر
میلاد سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ب.ظ http://www.gomusic.ir

سلام دوست گلم خسته نباشی وبلاگ بسیار زیبایی داری واقعا" خسته نباشی خدا قوت . دوست خوبم اگر مایلی خیلی خوشحال میشوم با هم تبادل لینک کنیم . اگر مایلی من را با نام
♫ GO MUSIC ♫
لینک کن بعد به من خبر بده که من شما را با نامی که دوست دارید لینک کنم . منتظرتون هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد